Forum 02.03.21 Tehnici de programare Limbajul Pascal
• Tehnica Greedy -Statistica • Problema Comis Voiajerului • Metoda Backtraking Problema Reginelor • Turnuri de Hanoi • Tehnici de sortare metoda Bublesort • Metoda Trierii Pușculița
Acest blog este o platformă on-line de studiu,este o școală online pentru elevi. Aceasta platformă include: -soft educational online la tehnici de programare. -studierea limbajului Pascal -exerciții cu java-script -grafică pe calculator -studii Gimp -studii Photoshop -grafica fractala -lectii online -web binare -asistenta online cu elevii -lucru individual cu elevii -rezolvari de exercitii -seminare pe zoom -Totul pe site este gratis!!! Abonați-va la site!!! Lucru Voluntar admin Staicu A.
Program Triere; program pusculita;
var x,N, G, Smin, n1,n5,n10,n25,n50:integer;{am adaugat variabila x pentru suma} function suma(n1,n5,n10,n25,n50:integer):integer; begin suma:=n1+5*n5+10*n10+25*n25+50*n50; writeln('$n1=',n1,' $n5=',n5,' $n10=',n10,' $n25=',n25,' $n50=',n50); {am adaugat afisarea monedelor} end; function Rezolvare(n1,n5,n10,n25,n50:integer) :boolean; var nr, gr:integer; begin nr:=n1+n5+n10+n25+n50; gr:=1*n1+2*n5+3*n10+4*n25+5*n50; Rezolvare:=(nr=N) and (gr=G); end; procedure prelucrare(n1,n5,n10,n25,n50:integer); var S:integer; begin S:=suma(n1,n5,n10,n25,n50); if S<Smin then Smin:=S; x:=s; end; begin write('N='); read(N); readln; write('G='); read(G); readln; Smin:=(50*N+1); for n1:=0 to n do for n5:=0 to n do for n10:=0 to n do for n25:=0 to n do for n50:=0 to n do if Rezolvare(n1,n5,n10,n25,n50) then Prelucrare(n1,n5,n10,n25,n50); if Smin=(50*N+1) then writeln(' Combinatie incorecta pentru valorile N și G') else writeln('Smin=',Smin); {Smin-suma minima de nominal in pusculita} writeln('Smax=',x); {am adaugat afisarea sumei maxime de nominal in pusculita} {daca indicam N=2 -pina la doua monede din fiecare tip de moneda(n1,n5,n10,n25,n50) si G=3 trei aruncari in pusculita atunci avem doua monede de n1 si o moneda de n5 si Smin=7 si Suma=7} end.
Comentarii
Trimiteți un comentariu