Treceți la conținutul principal

Prezentat

Forum 02.03.21 Tehnici de programare Limbajul Pascal

    • Tehnica Greedy -Statistica • Problema Comis Voiajerului • Metoda Backtraking Problema Reginelor • Turnuri de Hanoi • Tehnici de sortare metoda Bublesort • Metoda Trierii Pușculița

Forum 12.11.2020

 Arhiva Forum


Aurelian Staicu:
Buna ziua Ana Malaesh iată programul elaborat de mine astăzi 12.11.20 în Pascal:

Program fractal_seperski;

uses graph;

Var a, b, c, d, e, f:integer;

  grDriver : Integer;

grMode : Integer;

ErrCode : Integer;

procedure chaos_serp(x1, y1, x2, y2, x3, y3: integer);

var

    x, y, r: integer;

begin

    randomize;

    x := random(window.Width);

    y := random(window.Height);

    moveto(x, y);

    for i: integer := 0 to 100000 do

    begin

        r := random(1, 3);

        if r = 1 then

        begin

            x := (x + x1) div 2;

            y := (y + y1) div 2;

        end

        else if r = 2 then

        begin

            x := (x + x2) div 2;

            y := (y + y2) div 2;

        end

        else

        begin

            x := (x + x3) div 2;

            y := (y + y3) div 2;

        end;


        PutPixel(x, y, clRandom);

        MoveTo(x, y);

    end;

end;

Begin

grDriver := Detect;

InitGraph(grDriver, grMode, 'X:\BP');

ErrCode := GraphResult;

if ErrCode = grOk then

begin

{ Grafica fractala }

Writeln('introduceti coordonatele');

write('x1=');

Readln(a);

write('y1=');

Readln(b);

write('x2=');

Readln(c);

write('y1=');

Readln(d);

write('x3=');

Readln(e);

write('y3=');

Readln(f);

chaos_serp(a,b,c,d,e,f);

ReadLn;

CloseGraph;

end

else

WriteLn('Eror graphic mode init:', GraphErrorMsg(ErrCode));

readln;

end. 

Aurelian Staicu:
Buna ziua Ion iată o informație la Gimp:
Dacă dorești de vineri începem un webinar despre Gimp.  Urmărește pe Site!  







Aurelian Staicu:

Buna ziuaDina iată așa  am scris programul rog sa-l verificati. Succese! 

Program triangle;
Uses Crt;
type vector=array [1..3] of real;
var
a:vector;
k,b,c:integer;
p:boolean;
begin
Clrscr;
 for k:=1 to 3 do
  readln(a[k]);
    p:=False;
   for k:=1 to 3 do begin
 b:=k mod 3 + 1;
 c:=(k+1) mod 3 +1;
  p:=sqr(a[k])=sqr(a[b])+sqr(a[c]);
   if p then break;
  end;
   writeln(p);
  readln;
end.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Program Pitagora;

type vector=array [1..2] of real;
var
a:vector;
k,b,c,i,n:integer;
 x,z:real;
begin
writeln('cite triunghiuri:');
readln(n);
for i:=1 to n do begin
writeln('introduceti 2 catete');
 for k:=1 to 2 do 
  readln(a[k]); 
   x:=sqr(a[1])+sqr(a[2]);
   z:=sqrt(x);

   writeln(z:2:2,'cm2'); end;
  readln;
end.







Forum arhiva


    

Comentarii

Postări populare